2015. május 9., szombat

Új nyitás

Egy régi blogban, 2008 nov 2 vasárnap este – éjjel fél egykor elmerengtem mi lesz velem öt év múlva, 2013 nov 2 vasárnap – éjjel f 1-kor.

a 34. szülinapom előtt egy héttel

kevesebb szabadidőm lesz
nem fogok dolgozni, ezért lesz, csak rá kell érezni
egy kisgyerekkel élek
és a szerelmemmel
akit szeretek töretlen azóta is
a gyermek talán ovis, de lehet, h türelmetlen vagyok :)
van valami vidám társasági arcom
valami csoportban

addigra megveszem a pénzért megvehető örömöket, örömforrásokat, szép tárgyakat, funkcionális tárgyakat
addigra megtehetem, hogy meglátogatom a barátaimat, Svájcban, Berlinben, Angliában, vagy Brisbane-ben

a szabadidőmben írok, olvasok és töprengek
gyönyörködöm a Világ csodáiban 


Ezt írtam akkor, most találtam meg, 2015 május 8-án, kb másfél évvel később.

Az akkori víziómból szinte semmi nem teljesült, leszámítva a kislányomat, aki akkoriban fogant, meglepetésszerűen, váratlanul, tervezetlenül és hosszú hónapokig nem is tudtuk, hogy velünk van.

Most tehát a kislányommal élek, aki óvodás.
A szerelem elhervadt, szeretést nem virágzott.
Dolgozom, tanulok. Vidám társasági arcom? Alig...
Pénzem nincs, szép tárgyak, hasznos tárgyak: semmi
A Világ csodáiban viszont gyönyörködöm és szabadidőmben írok, olvasok, töprengek.

Bizonyos dolgok nem változnak.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése